Forest Valley - gra
Strona Główna Download Forum Linki Kategorie Newsów Marzec 26 2017 21:46:58
Nawigacja
Strona Główna
Download
Forum
Linki
Kategorie Newsów
Kontakt
Galeria
Szukaj
Informacje o grze
Broń
Team
 
Na Forum
Najnowsze Tematy
biurka i regały
nowoczesne wózk...
namierzanie numeru t...
darmowa lokalizacja ...
lokalizacja po numer...
Najciekawsze Tematy
Mój Film GTA Pris... [77]
"Prison Break" Vi... [54]
Nazwa dla gry [36]
World Editor [30]
Postacie [28]
 
Reklama


Esenthel Engine

Gra Mech Tournament

Gra Slincer

Central Europe Agent - gra

Playou - od graczy dla graczy
 
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 846
Najnowszy Użytkownik: vsauztjobo
 
Tłumacz strony/ Page translate
 
 Zobacz Temat
Forest Valley - gra | Forest Valley - gra | Problemy z grą
Autor Błędy w wersji 0.32
Harry
Super Administrator

Postów: 169
Data rejestracji: 09.02.08
Dodane dnia 23-09-2011 21:24
Tutaj piszcie jaki błędy znaleźliście w wersji 0.32 Forest Valley. Każdy błąd starajcie się dokładnie opisać, a także napiszcie co robiliście przedtem (żeby można go było odtworzyć). Mile widziane zdjęcia, ewentualnie filmiki.

Znane błędy:

1. Postać zacina się na ziemi w losowych miejscach i sytuacjach. Powód: nieznany. Ciężko go znaleźć i odtworzyć dlatego jeśli na niego traficie dajcie znać co robiliście. Głównie szukam powiązań z przeciwnikami lub zejściem do izolatek.

2. Podczas wyjścia z gry do menu głównego lub włączenia menu pauzy gra crashuje. Miałem ten błąd tylko dziś i tylko 3 razy, potem nie udało mi się nic znaleźć więc będę wdzięczny jak coś znajdziecie.

3. Kiedy oddalimy się zbyt daleko od mapy znikają znaczniki misji. Wiem co powoduje ten błąd, jednak miałem za mało czasu żeby się go pozbyć. Usunę go przy okazji tworzenia Edytora Misji.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Błędy w wersji 0.32
Kriken
Użytkownik

Postów: 30
Data rejestracji: 10.02.08
Dodane dnia 24-09-2011 12:21
Wypowiem się jako pierwszy smiley
Demo bardzo mi się podoba, widać sporo zmian w stosunku do wersji 0.13 , wreszcie miałem okazję wypróbować wiele rzeczy, które dotychczas były tylko na screenach.

A co do błędów? Nie znalazłem żadnego bardzo poważnego (no, może poza jednym) , więc będę się czepiał takich drobnostek smiley



Te kraty zbugowały mi się raz. Nie otwierały się wtedy automatycznie, tylko trzeba było je tak jakby "przepchać" do drugiej strony. (powtarzało się to ciągle do póki nie zacząłem innej nowej gry)



Bedąc w pomieszczeniu widzimy inną pogodę, niż na zewnątrz. Trochę głupio to wygląda, gdy po przejściu 5 cm nagle zauważamy deszcz i grzmoty smiley






Do tego pomieszczenia nie da się wejść, ponieważ biurko blokuje drzwi.

Małe przedmioty za bardzo uskakują, kiedy się w nie strzeli. Np. tu

była myszka zanim w nią strzeliłem, a po strzale była już tutaj




Może to moje odczucie, ale wydaje mi się, że mury są trochę za cienkie. Poza tym, kiedy chodzi się po tych gruzach FPS potrafi spaść nawet do 7 smiley



Jeśli znajdziemy się tym miejscu, to można od razu zacząć nową grę. Nie da się stamtąd wyjść, wygląda na jakieś problemy z kolizjami.



No i na koniec, jak dla mnie bloom powinien znikać, kiedy celujemy przez lunetę smiley


No i jeszcze rzeczy, które nie są błędami, a pasowało by je zmienić:

1. Pogoda. Nową grę zacząłem sporo razy, a prawie 75% z tego to był deszcz, albo pochmurne niebo. Psuje to trochę klimat, gdyż Fox River z serialu znamy głównie słoneczne. No i grafika wygląda o wiele gorzej, głównie z powodu braku swiatła i cieni. Brzydka pogoda powinna się pojawiać o wiele rzadziej

2. Znaczniki misji na minimapie. Szary kolor trudno zauważyć i trochę się zlewa z innymi rzeczami. Ja bym proponował czerwony.

No to chyba wszystko.

O optymalizacji nie będę się wypowiadał, mając 1280x1024, wszystko na najwyższych i widoczność 999 miałem 40-75 fps, ale kupiłem kompa pod koniec lipca smiley

A i mam jeszcze dwa pytania.

1. Czy da się znaleźć inne przedmioty, niż pałka, deska, snajperka i strój więzienny?

2. Gdzie do cholery się zapisuje grę ? smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Błędy w wersji 0.32
zielu
Użytkownik

Postów: 11
Data rejestracji: 07.05.10
Dodane dnia 24-09-2011 12:43
A ja wypowiem się jako drugi:

Znaleziony błąd dotyczy pojazdów,

Gdy rozpędzisz się powyżej 60 km/h i zahamujesz, pojazd wyrzuca do tyłu niczym torpeda smiley

Brak Screena niestety bo nie wiem jak to pokazać, jedynie licznik smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Błędy w wersji 0.32
Harry
Super Administrator

Postów: 169
Data rejestracji: 09.02.08
Dodane dnia 24-09-2011 12:45
Kriken napisał/a:

Te kraty zbugowały mi się raz. Nie otwierały się wtedy automatycznie, tylko trzeba było je tak jakby "przepchać" do drugiej strony. (powtarzało się to ciągle do póki nie zacząłem innej nowej gry)


Zbadam sprawę, bo nikt wcześniej mi tego nie zgłaszał.


Kriken napisał/a:

Bedąc w pomieszczeniu widzimy inną pogodę, niż na zewnątrz. Trochę głupio to wygląda, gdy po przejściu 5 cm nagle zauważamy deszcz i grzmoty smiley


To akurat jest sprawą optymalizacji - kiedy bohater jest w środku wyłączane jest światło słoneczne, które jak dla mnie jest strasznie wolne.


Kriken napisał/a:

Do tego pomieszczenia nie da się wejść, ponieważ biurko blokuje drzwi.


Ogólnie będę musiał się zastanowić nad przebudowaniem korytarzy. Myślę nad tym, żeby po wejściu do budynku świat zewnętrzny był odładowywany, a wnętrza doładowywane (coś jak np w GTA San Andreas). Dałoby mi to też większą swobodę w tworzeniu korytarzy bo budynki są trochę nieproporcjonalne i np blok więzienny ma strasznie wąski korytarz.

Kriken napisał/a:

Małe przedmioty za bardzo uskakują, kiedy się w nie strzeli.


Nad małymi przedmiotami popracuję.

Kriken napisał/a:

Może to moje odczucie, ale wydaje mi się, że mury są trochę za cienkie. Poza tym, kiedy chodzi się po tych gruzach FPS potrafi spaść nawet do 7 smiley


Mury pogrubię. Upewnij się czy te 7 fps'ów nie pojawia się kiedy z gruzu pokazuje się dym. Particle mogą spowalniać sporo grę.

Kriken napisał/a:

Jeśli znajdziemy się tym miejscu, to można od razu zacząć nową grę. Nie da się stamtąd wyjść, wygląda na jakieś problemy z kolizjami.


Większość kolizji jest tworzonych na szybkiego (jednym kliknięciem). Nie dość, że zajmują one więcej miejsca na dysku to jeszcze jak dla mnie znacznie spowalniają grę. Z drugiej strony przy tych kolizjach perfekcyjnie jest rysowany ślad po kulach. Najwyżej poszerzę trochę cele, albo zmniejszę strefę kolizji gracza.

Kriken napisał/a:

No i na koniec, jak dla mnie bloom powinien znikać, kiedy celujemy przez lunetę smiley


Pomyślę nad tym smiley

Kriken napisał/a:No i jeszcze rzeczy, które nie są błędami, a pasowało by je zmienić:

1. Pogoda. Nową grę zacząłem sporo razy, a prawie 75% z tego to był deszcz, albo pochmurne niebo. Psuje to trochę klimat, gdyż Fox River z serialu znamy głównie słoneczne. No i grafika wygląda o wiele gorzej, głównie z powodu braku swiatła i cieni. Brzydka pogoda powinna się pojawiać o wiele rzadziej

2. Znaczniki misji na minimapie. Szary kolor trudno zauważyć i trochę się zlewa z innymi rzeczami. Ja bym proponował czerwony.


Pogoda - też do zauważyłem. Widocznie funkcja losująca lubi tą pogodę smiley Coś z tym zrobię. Znaczniki poprawię.

Kriken napisał/a:1. Czy da się znaleźć inne przedmioty, niż pałka, deska, snajperka i strój więzienny?

2. Gdzie do cholery się zapisuje grę ? smiley


Tak. Pozostałe przedmioty są ukryte w rozstawionych tu i tam skrzyniach smiley

Grę zapisuje się wchodząc w wieżyczkę pod gankiem.

zielu napisał/a:

Gdy rozpędzisz się powyżej 60 km/h i zahamujesz, pojazd wyrzuca do tyłu niczym torpeda.


Hamując naciskałeś S czy Spację czy obie jednocześnie. Jak naciska się oba to samochód ma mega hamulce smiley
Edytowane przez Harry dnia 24-09-2011 12:48
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Błędy w wersji 0.32
zielu
Użytkownik

Postów: 11
Data rejestracji: 07.05.10
Dodane dnia 24-09-2011 12:48
Dodam jeszcze że helikopter w ogóle nie zabija więźniów.. Z jakiś 5 mnie oblazło, heli do nich strzelało ale nie zabiło żadnego ;>, trochę dziwne bo w takich heli są przeważnie ciężkie amunicje które szybo zabijają, potrafią nawet cały silnik w samochodzie przedziurawić.


"
Ogólnie będę musiał się zastanowić nad przebudowaniem korytarzy. Myślę nad tym, żeby po wejściu do budynku świat zewnętrzny był odładowywany, a wnętrza doładowywane (coś jak np w GTA San Andreas). Dałoby mi to też większą swobodę w tworzeniu korytarzy bo budynki są trochę nieproporcjonalne i np blok więzienny ma strasznie wąski korytarz. "

Mi tam pasuje, fajnie to wygląda.

Co do krat, ja nie mam takich bugów, nie zacinają się, bardzo ładnie się otwierają, co do spadku FPS to nie zaobserwowałem takiego zjawiska. Tylko denerwuje mnie to że pojazd szybko może się zablokować, byle dziura i dupa, trzeba zapychać po następny :/, no i nie mogłem użyć deski z gwoździami.. Coś na czerwono w ekwipunku pisało. .
Edytowane przez zielu dnia 24-09-2011 12:52
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Błędy w wersji 0.32
Harry
Super Administrator

Postów: 169
Data rejestracji: 09.02.08
Dodane dnia 24-09-2011 12:49
Zabija, ale zadaje takie obrażenia jak głównemu bohaterowi. No i nie ma dużej celności więc trzeba się ustawić tak żeby w większości kule trafiały w nich a nie bohatera.

zielu napisał/a:

no i nie mogłem użyć deski z gwoździami.. Coś na czerwono w ekwipunku pisało.


Pewnie albo miałeś już jedną broń w ręce albo byłeś w trybie walki wręcz (F).
Edytowane przez Harry dnia 24-09-2011 12:55
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Błędy w wersji 0.32
zielu
Użytkownik

Postów: 11
Data rejestracji: 07.05.10
Dodane dnia 24-09-2011 12:55
Co do estetyczności:

Menu nie wygląda zbyt ładnie, loading screen tak samo, ten processbar psuje całość ;d, bawiłem się też trochę ustawieniami i coś zjebałem smiley mam 3x cienie i zajebisty blur smiley

--
AAaa, to pewnie ten tryb walki wręcz xD
Edytowane przez zielu dnia 24-09-2011 12:58
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Błędy w wersji 0.32
Harry
Super Administrator

Postów: 169
Data rejestracji: 09.02.08
Dodane dnia 24-09-2011 12:57
Usuń config.txt i uruchom grę.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Błędy w wersji 0.32
zielu
Użytkownik

Postów: 11
Data rejestracji: 07.05.10
Dodane dnia 24-09-2011 13:16
Ok, pomogło.

Ten bug z samochodem jest od +100km/h jak wtedy zahamujesz to cię wyrzuci do tyłu z max prędkością smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Błędy w wersji 0.32
Harry
Super Administrator

Postów: 169
Data rejestracji: 09.02.08
Dodane dnia 24-09-2011 13:28
A czy to nie jest po prostu efekt kamery? Im wiekszą prędkość tym bardziej się ona oddala (mniej więcej smiley). Mnie nie wyrzuca.
Edytowane przez Harry dnia 24-09-2011 13:29
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Błędy w wersji 0.32
zielu
Użytkownik

Postów: 11
Data rejestracji: 07.05.10
Dodane dnia 03-10-2011 19:53
Nie, na liczniku się pokazuje max prędkość
Wyślij Prywatną Wiadomość
Skocz do Forum:
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
 
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

JasonSoops
24/03/2017 21:25
study out this [url=http://onlinecasino-
xx.com]online casino[/url] where you can prevail in real money with the serve of this guidebookPlaying [url=http://onlinecasinos
-x.com/online-casino-gam


JasonSoops
23/03/2017 19:47
agree to this [url=http://onlinecasino-
xx.com]casino online[/url] where you can prevail in genuine money with the avoid of this enchiridionPlaying [url=http://onlinecasinos
-x.com/bitcoin-casin


JasonSoops
13/03/2017 16:13
study doused this [url=http://onlinecasinos
-x.com/]online casino[/url] where you can conquer real money with the help of this enchiridionPlaying [url=http://onlinecasinos
-x.com/online-baccarat


JasonSoops
20/02/2017 08:09
block to this [url=http://onlinecasino-
xx.com]online casinos[/url] where you can collect legitimate notes with the usurp of this lightPlaying [url=http://onlinecasinos
-x.com/online-blackjack.h


JasonSoops
19/02/2017 15:39
block ended this [url=http://onlinecasino-
xx.com]online casinos[/url] where you can prevail in genuine notes with the help of this guidePlaying [url=http://onlinecasinos
-x.com/online-baccarat.


Archiwum
 
Copyright by Harry; 2011


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie