Tutaj piszcie jaki błędy znaleźliście w wersji 0.32 Forest Valley. Każdy błąd starajcie się dokładnie opisać, a także napiszcie co robiliście przedtem (żeby można go było odtworzyć). Mile widziane zdjęcia, ewentualnie filmiki.
Znane błędy:
1. Postać zacina się na ziemi w losowych miejscach i sytuacjach. Powód: nieznany. Ciężko go znaleźć i odtworzyć dlatego jeśli na niego traficie dajcie znać co robiliście. Głównie szukam powiązań z przeciwnikami lub zejściem do izolatek.
2. Podczas wyjścia z gry do menu głównego lub włączenia menu pauzy gra crashuje. Miałem ten błąd tylko dziś i tylko 3 razy, potem nie udało mi się nic znaleźć więc będę wdzięczny jak coś znajdziecie.
3. Kiedy oddalimy się zbyt daleko od mapy znikają znaczniki misji. Wiem co powoduje ten błąd, jednak miałem za mało czasu żeby się go pozbyć. Usunę go przy okazji tworzenia Edytora Misji.
Wypowiem się jako pierwszy
Demo bardzo mi się podoba, widać sporo zmian w stosunku do wersji 0.13 , wreszcie miałem okazję wypróbować wiele rzeczy, które dotychczas były tylko na screenach.
A co do błędów? Nie znalazłem żadnego bardzo poważnego (no, może poza jednym) , więc będę się czepiał takich drobnostek
Te kraty zbugowały mi się raz. Nie otwierały się wtedy automatycznie, tylko trzeba było je tak jakby "przepchać" do drugiej strony. (powtarzało się to ciągle do póki nie zacząłem innej nowej gry)
Bedąc w pomieszczeniu widzimy inną pogodę, niż na zewnątrz. Trochę głupio to wygląda, gdy po przejściu 5 cm nagle zauważamy deszcz i grzmoty
Do tego pomieszczenia nie da się wejść, ponieważ biurko blokuje drzwi.
Małe przedmioty za bardzo uskakują, kiedy się w nie strzeli. Np. tu
była myszka zanim w nią strzeliłem, a po strzale była już tutaj
Może to moje odczucie, ale wydaje mi się, że mury są trochę za cienkie. Poza tym, kiedy chodzi się po tych gruzach FPS potrafi spaść nawet do 7
Jeśli znajdziemy się tym miejscu, to można od razu zacząć nową grę. Nie da się stamtąd wyjść, wygląda na jakieś problemy z kolizjami.
No i na koniec, jak dla mnie bloom powinien znikać, kiedy celujemy przez lunetę
No i jeszcze rzeczy, które nie są błędami, a pasowało by je zmienić:
1. Pogoda. Nową grę zacząłem sporo razy, a prawie 75% z tego to był deszcz, albo pochmurne niebo. Psuje to trochę klimat, gdyż Fox River z serialu znamy głównie słoneczne. No i grafika wygląda o wiele gorzej, głównie z powodu braku swiatła i cieni. Brzydka pogoda powinna się pojawiać o wiele rzadziej
2. Znaczniki misji na minimapie. Szary kolor trudno zauważyć i trochę się zlewa z innymi rzeczami. Ja bym proponował czerwony.
No to chyba wszystko.
O optymalizacji nie będę się wypowiadał, mając 1280x1024, wszystko na najwyższych i widoczność 999 miałem 40-75 fps, ale kupiłem kompa pod koniec lipca
A i mam jeszcze dwa pytania.
1. Czy da się znaleźć inne przedmioty, niż pałka, deska, snajperka i strój więzienny?
Te kraty zbugowały mi się raz. Nie otwierały się wtedy automatycznie, tylko trzeba było je tak jakby "przepchać" do drugiej strony. (powtarzało się to ciągle do póki nie zacząłem innej nowej gry)
Zbadam sprawę, bo nikt wcześniej mi tego nie zgłaszał.
Kriken napisał/a:
Bedąc w pomieszczeniu widzimy inną pogodę, niż na zewnątrz. Trochę głupio to wygląda, gdy po przejściu 5 cm nagle zauważamy deszcz i grzmoty
To akurat jest sprawą optymalizacji - kiedy bohater jest w środku wyłączane jest światło słoneczne, które jak dla mnie jest strasznie wolne.
Kriken napisał/a:
Do tego pomieszczenia nie da się wejść, ponieważ biurko blokuje drzwi.
Ogólnie będę musiał się zastanowić nad przebudowaniem korytarzy. Myślę nad tym, żeby po wejściu do budynku świat zewnętrzny był odładowywany, a wnętrza doładowywane (coś jak np w GTA San Andreas). Dałoby mi to też większą swobodę w tworzeniu korytarzy bo budynki są trochę nieproporcjonalne i np blok więzienny ma strasznie wąski korytarz.
Kriken napisał/a:
Małe przedmioty za bardzo uskakują, kiedy się w nie strzeli.
Nad małymi przedmiotami popracuję.
Kriken napisał/a:
Może to moje odczucie, ale wydaje mi się, że mury są trochę za cienkie. Poza tym, kiedy chodzi się po tych gruzach FPS potrafi spaść nawet do 7
Mury pogrubię. Upewnij się czy te 7 fps'ów nie pojawia się kiedy z gruzu pokazuje się dym. Particle mogą spowalniać sporo grę.
Kriken napisał/a:
Jeśli znajdziemy się tym miejscu, to można od razu zacząć nową grę. Nie da się stamtąd wyjść, wygląda na jakieś problemy z kolizjami.
Większość kolizji jest tworzonych na szybkiego (jednym kliknięciem). Nie dość, że zajmują one więcej miejsca na dysku to jeszcze jak dla mnie znacznie spowalniają grę. Z drugiej strony przy tych kolizjach perfekcyjnie jest rysowany ślad po kulach. Najwyżej poszerzę trochę cele, albo zmniejszę strefę kolizji gracza.
Kriken napisał/a:
No i na koniec, jak dla mnie bloom powinien znikać, kiedy celujemy przez lunetę
Pomyślę nad tym
Kriken napisał/a:No i jeszcze rzeczy, które nie są błędami, a pasowało by je zmienić:
1. Pogoda. Nową grę zacząłem sporo razy, a prawie 75% z tego to był deszcz, albo pochmurne niebo. Psuje to trochę klimat, gdyż Fox River z serialu znamy głównie słoneczne. No i grafika wygląda o wiele gorzej, głównie z powodu braku swiatła i cieni. Brzydka pogoda powinna się pojawiać o wiele rzadziej
2. Znaczniki misji na minimapie. Szary kolor trudno zauważyć i trochę się zlewa z innymi rzeczami. Ja bym proponował czerwony.
Pogoda - też do zauważyłem. Widocznie funkcja losująca lubi tą pogodę Coś z tym zrobię. Znaczniki poprawię.
Kriken napisał/a:1. Czy da się znaleźć inne przedmioty, niż pałka, deska, snajperka i strój więzienny?
2. Gdzie do cholery się zapisuje grę ?
Tak. Pozostałe przedmioty są ukryte w rozstawionych tu i tam skrzyniach
Grę zapisuje się wchodząc w wieżyczkę pod gankiem.
zielu napisał/a:
Gdy rozpędzisz się powyżej 60 km/h i zahamujesz, pojazd wyrzuca do tyłu niczym torpeda.
Hamując naciskałeś S czy Spację czy obie jednocześnie. Jak naciska się oba to samochód ma mega hamulce
Edytowane przez Harry dnia 24-09-2011 12:48
Dodam jeszcze że helikopter w ogóle nie zabija więźniów.. Z jakiś 5 mnie oblazło, heli do nich strzelało ale nie zabiło żadnego ;>, trochę dziwne bo w takich heli są przeważnie ciężkie amunicje które szybo zabijają, potrafią nawet cały silnik w samochodzie przedziurawić.
"
Ogólnie będę musiał się zastanowić nad przebudowaniem korytarzy. Myślę nad tym, żeby po wejściu do budynku świat zewnętrzny był odładowywany, a wnętrza doładowywane (coś jak np w GTA San Andreas). Dałoby mi to też większą swobodę w tworzeniu korytarzy bo budynki są trochę nieproporcjonalne i np blok więzienny ma strasznie wąski korytarz. "
Mi tam pasuje, fajnie to wygląda.
Co do krat, ja nie mam takich bugów, nie zacinają się, bardzo ładnie się otwierają, co do spadku FPS to nie zaobserwowałem takiego zjawiska. Tylko denerwuje mnie to że pojazd szybko może się zablokować, byle dziura i dupa, trzeba zapychać po następny :/, no i nie mogłem użyć deski z gwoździami.. Coś na czerwono w ekwipunku pisało. .
Edytowane przez zielu dnia 24-09-2011 12:52
Zabija, ale zadaje takie obrażenia jak głównemu bohaterowi. No i nie ma dużej celności więc trzeba się ustawić tak żeby w większości kule trafiały w nich a nie bohatera.
zielu napisał/a:
no i nie mogłem użyć deski z gwoździami.. Coś na czerwono w ekwipunku pisało.
Pewnie albo miałeś już jedną broń w ręce albo byłeś w trybie walki wręcz (F).
Edytowane przez Harry dnia 24-09-2011 12:55
Menu nie wygląda zbyt ładnie, loading screen tak samo, ten processbar psuje całość ;d, bawiłem się też trochę ustawieniami i coś zjebałem mam 3x cienie i zajebisty blur
--
AAaa, to pewnie ten tryb walki wręcz xD
Edytowane przez zielu dnia 24-09-2011 12:58
A czy to nie jest po prostu efekt kamery? Im wiekszą prędkość tym bardziej się ona oddala (mniej więcej ). Mnie nie wyrzuca.
Edytowane przez Harry dnia 24-09-2011 13:29
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
MerlinGob 30/03/2018 20:19 [url=http://www.r-kamanga r.com/gallery/user.asp?Id =562]Viagra 50mg[/url]
In case you are the slumbering spouse of a person with obstructive sleep apnea, spend some time to take into consider
Dotykq 07/02/2018 16:04 where can i buy Tramadol http://parentadvocates.or g/graphics/ USA
MerlinGob 12/08/2017 03:33 [url=http://www.denishirs t.fr/tubular-runner-weave -032.html]Tubular Runner Weave[/url]
Without having the good care of your joint inflammation, or if your loved one is not really looking aft
MerlinGob 11/08/2017 12:33 [url=http://www.newswindo w.ch/adidas-gazelle-pink- chalk-white-745.html]Adid as Gazelle Pink Chalk White[/url]
Many individuals have problems handling aging. They can't deal with the p