Forest Valley - gra
Strona Główna Download Forum Linki Kategorie Newsów Grudzień 13 2017 01:25:56
Nawigacja
Strona Główna
Download
Forum
Linki
Kategorie Newsów
Kontakt
Galeria
Szukaj
Informacje o grze
Broń
Team
 
Na Forum
Najnowsze Tematy
Need to share sth wi...
Außerordentlich...
biurka i regały
nowoczesne wózk...
namierzanie numeru t...
Najciekawsze Tematy
Mój Film GTA Pris... [77]
"Prison Break" Vi... [54]
Nazwa dla gry [36]
World Editor [30]
Postacie [28]
 
Reklama


Esenthel Engine

Gra Mech Tournament

Gra Slincer

Central Europe Agent - gra

Playou - od graczy dla graczy
 
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 954
Najnowszy Użytkownik: Corpot78
 
Tłumacz strony/ Page translate
 
Potężne zmiany w kodzie gry
Gra Czołem :)

Mam dla Was dziś masę informacji dotyczących gry. Aktualnie przerabiam różnorakie systemy i przeczyszczam cały kod aby uzyskać jak najwięcej optymalizacji i jak na razie efekty są rewelacyjne. Na moim dosyć słabym komputerze wersja 0.14 przed poprawkami na prawie maksymalnych ustawieniach osiągała 2-3 fps. Teraz po optymalizacjach osiągam wyniki aż do 5 fps co oznacza, że na lepszych komputerach wyniki będą jeszcze lepsze :) Na najniższych znowu opcjach informowałem Was w shoutboxie, że uzyskuję wartości aż do 37 fps. Teraz są one w stanie skoczyć do ponad 40 fps (maksymalnie zauważyłem 48). A teraz może o samych najważniejszych poprawkach:

1. Całkowicie nowy system walki. Poprzedni polegał na tym, że po kliknięciu LPM następowała animacja ataku. Kiedy w konkretnym momencie animacji następowało zetknięcie z postacią dostawała ona obrażenia. Wadą tego systemu było to, że po pierwsze musieliśmy patrzeć się na przeciwnika (co troszkę uniemożliwiało trafienie w przeciwnika kiedy graliśmy z kamera zza pleców), niskie prawdopodobieństwo kolizji oraz jeżeli broń była zbyt krótka to po prostu nie dosięgała postaci. Aktualny system wyeliminował wszystkie 3 wady dzięki czemu pokonanie przeciwnika nie sprawia już większego problemu. Przejście na nowszy system zaowocowało także znacznym skróceniem kodu. Poprawiona została też fizyka wielu broni oraz ich wyświetlanie.

2. Kiedy oddaliliśmy się zbyt daleko od więzienia i wyszliśmy do menu głównego, a potem chcieliśmy rozpocząć nową rozgrywkę dostawaliśmy albo błąd albo świat ładował się bez głównego playera. Problem ten został wyeliminowany.

3. Przebudowa kodu odpowiedzialnego za oświetlenie. Wcześniej kod odpowiedzialny za światła był porozrzucany po całym kodzie. Teraz nie dość, że całość została przeniesiona w jedno miejsce i mocno zoptymalizowana, to kod odpowiedzialny za światła od reflektorów na wieżach został skrócony i znacznie poprawiony. Poprzednio źródła świateł były z góry narzucone w kodzie przez co kiedy zmieniłbym pozycję reflektora, musiałbym także wpisać nowe pozycje świateł. Teraz kod robi to za mnie, więc martwić się o tą kwestię nie muszę :)

Dodatkowo mam dla Was jeszcze 2 informacje:
1. Od dziś do enginu powróciła możliwość dodawania trawy, więc cała wegetacja w grze będzie wyglądał jeszcze lepiej.

2. Funkcjonalność, o której wspomniałem w poprzednim newsie, została już dodana i sprawuje się bardzo dobrze. Czym ona jest dowiecie się mam nadzieję w najbliższym czasie :)
 Komentarze
Barthap dnia marzec 14 2010 21:29:01
"Poprzedni polegał na tym, że po kliknięciu LPM następowała animacja ataku. Kiedy w konkretnym momencie animacji następowało zetknięcie z postacią dostawała ona obrażenia" Tak było przedtem, jak jest teraz?
Harry dnia marzec 15 2010 09:34:15
Teraz nie musisz patrzeć się na oponenta np. kiedy zaatakujesz go z boku i nastąpi kolizja obrażenia będą zadane. Dodatkowo nie wykrywa kolizji tylko w konkretnym punkcie, ale przez całą sekwencję ataku (nie licząc zamachnięcia się bronią).
Slawko2904 dnia marzec 15 2010 20:30:37
Widać jak dużo pracy trzeba włożyć w tworzenie czegoś takiego. Bardzo fajnie że gra jest bardziej zoptymalizowana bo mój sprzęt sie ucieszy. Po tych wszystkich newsach od wydania Demo 0.13 można wywnioskować że wersja 0.14 będzie duuuużżżżzoooo bardziej bogatsza. SZACUN!!! smiley
Slawko2904 dnia marzec 15 2010 20:36:05
Harry? Mam taki fajny pomysł. Dajmy na to że wersja 0.14 wyjdzie równo za 2 tygodnie (taki przykład), to można by było zrobić jakiś konkurs (super trudny rebus, zagadka czy coś w tym rodzaju) i ten kto wygra te trzy osoby pierwsze, które go rozwiążą to dostaną świeżótką wersje np. 2 dni wcześniej. Co ty na to?

Jeśli moderator strony uzna że to powinno być na forum to przenieście smileysmileysmiley
Harry dnia marzec 15 2010 23:54:05
Zastanowię się. Na razie 2 osoby mają zapewnione wersje przedpremierowe, ze względu na błąd, który występował przy 0.13 i uniemożliwiał im grę.
Barthap dnia marzec 16 2010 13:48:59
0.13 to wlasciwie bylo tylko chodzenie kolesiem po mapce bez niczego. 0.14 będzie grywalna
Slawko2904 dnia marzec 16 2010 15:02:56
O co chodzi z tym że będzie grywalna. To znaczy że będą już jakieś misje czy coś?
Harry dnia marzec 16 2010 16:51:21
Będzie można robić coś innego niż samo chodzenie smiley Nie będą to misje czy coś takiego, ale możliwości typu jazda samochodem, strzelanie, walka itp.
Kriken dnia marzec 16 2010 16:57:10
Pamiętam, było coś takiego przed wersją 0.13. I udało mi się wygrac smiley Jak dla mnie można powtórzyć tego typu konkurs. Tylko nie taki super mega trudny bo będzie powtórka z rebusem smiley Ale nie aż taki łatwy jak tamten, gdzie wystarczyło przejść na starą stronę Forest Valley i przeczytac 1 newsa. A co do tematu to świetna wiadomość. Forest Valley zmierza w coraz lepszą stronę smiley
Slawko2904 dnia marzec 16 2010 21:04:33
Bardzo fajnie sie zapowiada jeśli chodzi o tą jazde, walke czy strzelanie. Jeszcze bardziej nie moge sie przez to doczekać.

Korci mnie już od dłuższego czasu jedno pytanko. Czy w wersji 0.14 będzie jakiś inny model gościa, którym chodzimy czy będzie ten stary z poprzedniego dema?
Beyond dnia marzec 17 2010 18:44:16
Ja bym jedynie prosił o dobrze skompresowany instalator gry. Żeby nie było dużo ściągania. Harry ile może mieć MB ta wersja w trakcie premiery??
Harry dnia marzec 17 2010 19:35:38
Ustawię kompresję na maksymalną. Aktualnie nie jestem w stanie powiedzieć ile będzie gra zajmować. Na pewno więcej niż 0.13 i na pewno mniej niż 1GB. Na razie obstawiam 400-500 MB, co w instalatorze powinna dać coś ok. 200-300. Szczegółową informację podam przed premierą.
Beyond dnia marzec 19 2010 14:31:44
No to przyzwoicie by miało. Tylko zostaje czekać na wydanie.
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
 
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

MerlinGob
12/08/2017 03:33
[url=http://www.denishirs
t.fr/tubular-runner-weave
-032.html]Tubular Runner Weave[/url] Without having the good care of your joint inflammation, or if your loved one is not really looking aft


MerlinGob
11/08/2017 12:33
[url=http://www.newswindo
w.ch/adidas-gazelle-pink-
chalk-white-745.html]Adid
as Gazelle Pink Chalk White[/url] Many individuals have problems handling aging. They can't deal with the p


Freddietrido
07/08/2017 07:35
gckaapk http://www.nolven.it/adid
as-superstar-white-metall
ic-468.php http://www.angelozzisrl.i
t/air-force-nere-basse-za
lando-961.htm http://www.tiratardipub.i
t/new-balance-5


MerlinGob
04/08/2017 15:46
jtgizoo http://www.franceinternet
.fr/doudounes-abercrombie
-homme-950.html http://www.fort-placement
.fr/422-christian-loubout
in-origine-ethnique.php http://www.lacharlyberard


Donaldjek
22/07/2017 05:11
hfbqqde http://www.under-ground.i
t/658-prezzo-ray-ban-avia
tor-usati.asp http://www.ceaassicurazio
ni.it/nike-shox-nz-39-232
.htm http://www.relaisposillip
o.it/nike-air-force-1


Archiwum
 
Copyright by Harry; 2011


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie