Masa nowych informacji
Dodane przez Harry dnia Sierpień 19 2008 23:30:03
Dziś mam dla Was mnóstwo informacji dotyczących gry. Ponieważ jest tego trochę a nie chcę zapychać jednym newsem całej strony znajdziecie wszystko po naciśnięciu przycisku Czytaj Więcej.
Rozszerzona zawartość newsa
Dla przejrzystości ponumeruję wszystkie informacje. A więc zaczynamy:

1. Dodałem nowy dział do panelu Nawigacja o nazwie Team. Znajduje się tam lista wszystkich osób, które w dość znacznym stopniu przyczyniły się do rozwoju projektu. Naszym nowym nabytkiem są:

- czerczesow - postacie
- CzołGista - pojazdy
- Dimond - tester
- MatiSk8 - modele 3d, tekstury, animacja
- ramzes - modele 3d, tekstury
- thecoder - programista, tester

Powitajmy ich wszystkich gromkimi brawami :D

2. Uruchomiłem także nowy panel, który znajduje się pod skróconym shoutboxem. Jak sama nazwa wskazuje pokazuje on nam harmonogram wg którego będziemy się starali pracować, aby ukończyć demo.

3. Może teraz coś z gry, bo na to chyba czekają wszyscy. W grze nie będziemy mieli do dyspozycji tradycyjnych broni typu pistolety, shotguny. Naszą bronią będzie wszystko co znajdziemy w więzieniu. Jak na razie mamy ukończone 30 broni, ale myślę, że uda się dobić do 40. Aby news nie był zbyt długi dodałem nowy dział w panelu Nawigacja - Bronie. Możecie tam zobaczyć screeny wszystkich 30 broni. W najbliższym czasie będę aktualizował ten dział dodając nowe bronie, a także info gdzie je zdobędziemy. Podziękowania dla MatiSk8'a i ramzesa. Dla leniwych zamieszczam screen wszystkich broni. A raczej nie wszystkich, bo jednej brakuje. Zgadnijcie której :D

darmowy hosting obrazków

4. Może nie wszyscy jeszcze wiedzą, ale gra nie będzie już grą na podstawie serialu Prison Break. Będzie ona bazowała na serialu (podobne więzienie położone także w pobliżu Chicago, podobni bohaterowie, ta sama tematyka - ucieczka). Na razie nie mam nowej nazwy gry, ale o tym w dalszej części newsa.

Teraz chcę wam opowiedzieć o terenie gdzie będzie leżało więzienie:
W pobliżu Chicago będzie dolina. Z doliny tej będzie tylko jedna droga ucieczki. To utrudnia zadanie uciekinierom. Dodatkowo jedyna ścieżka do wolności jest patrolowaną 24 godziny na dobę drogą prowadzącą do więzienia. Na szczęście w dolinie rośnie las, który nie może być wycięty, ponieważ powoduje to protesty miejscowych ekologów. Więzienie ze względu na położenie nazywać się będzie "Forest Valley" (ang. Leśna Dolina ;) )

5. Niestety kolejnym utrudnieniem dla uciekinierów będą patrole helikoptera, który będzie przeszukiwał lasy swoim reflektorem. Mam dobrą wiadomość, ponieważ helikopter ten jest już ukończony. Zamieszczam 3 screeny:

darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków

6. Mamy już dzięki czerczesowowi bazę postaci, na której można będzie robić animacje, a także modelować wszystkich więźniów/strażników i bohaterów gry. Dołączam screena:

darmowy hosting obrazków

7. A teraz ostatnie (ale to nie znaczy, że najmniej ważne) info dotyczące samej gry. Pracujemy z thecoderem nad cyklem dnia i nocy, a także podziałem czasu na godziny, minuty i sekundy.

8. Przedostatnia informacja - zakładam na forum nowy temat. Dotyczy on nazwy gry. Piszcie swoje propozycje (ale bez głupich nazw typu Skazany na śmierć lub Płizon Błejk -,- ) . Gdy znajdziemy 5 najciekwszych propozycji dodamy ankietę, która wyłoni zwycięzcę. Link do tematu

9. A teraz takie drobne info. Poszukujemy muzyków do komponowania muzyki do gry i ewentualnie dźwiękowców, którzy mogliby nagrywać, lub skądś zdobyć (nie ze stron typu www.findsounds.com) dobre jakościowo dźwięki np. chodu/walki.